به وب سایت مجتمع بیمارستانی امام خیمنی(ره) تهران خوش آمدیدتماس با ما|بیمه های طرف قرارداد|تعرفه های بیمارستان|راهنمای مراجعان
صفحه اصلي > معاونتهای بیمارستان > معاونت امور دانشگاهی > فضاهای آموزشی و رفاهی 
: شما اینجا هستید
 

ضاهای آموزشی و رفاهی مجتمع

مرکز مهارت های بالینی:

سابقه مرکز:

این مرکز در شروع با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت فراگیران و صلاحیت­های حرفه ای آنها در زمینه حمایت های حیاتی در سال 1390 با عنوان کارگاه CPR  و با تمرکز بر آموزش های عملی بر روی مهارت های پایه و پیشرفته احیاء قلبی- ریوی جهت آموزش رزیدنت ها و پرستاران مجتمع در معاونت امور دانشگاهی مجتمع مستقر گردید. در سال 95 و بعد از گسترش فضای فیزیکی از 25 متر مربع به 60 متر مربع و در راستای برنامه استراتژیک و سیاست های توسعه ای معاونت امور دانشگاهی به مرکز مهارت های بالینی مجتمع تغییر نام داد.

مدرسین مرکز :

هسته اصلی مدرسین این مرکز که آموزش مهارت های پایه و پیشرفته احیاء قلبی- ریوی را به عهده دارند از اساتید بیهوشی و قلب مجتمع و مسئول مرکز تشکیل شده اند و برای آموزش دوره های مختلف اساتید دیگری به این تیم اضافه می شوند.

خانم دکتر مژگان رحیمی- متخصص بیهوشی

رتبه علمی: دانشیار

دکتر مریم مهرپویا-
متخصص قلب و عروق

رتبه علمی: دانشیار

 دکتر البرز شرافتی- متخصص قلب و عروق

رتبه علمی : استادیار

دکتر امیر سالاری- مسئول و مدرس مرکز مهارت های بالینی مجتمع

 

ایستگاه های آموزش مهارت های عملی:

طراحی و تجهیز فضای مرکز به گونه­ای است که شامل انواع ایستگاه های آموزش مهارت های عملی شامل: ,PALS,NLS, BLS,ACLS ATLS، اداره راه هوایی، تهویه مکانیکی، تکنیک های گره و سوچرینگ در جراحی، بهداشت دست و پوشیدن و درآوردن PPE می باشد.

 

مانکن ها و تجهیزات پزشکی:

این مرکز دارای دو مانکن احیاء قلبی- ریوی پایه بزرگسال و شیرخوار و یک مانکن پیشرفته و شبیه ساز بالینی به نام PDA STAT است که        قابلیت های مختلفی از جمله رگ گیری، شنیدن انواع صداهای قلب و ریه، اندازه گیری فشارخون، شوک پذیری و اعمال پیس میکر پوستی، ایجاد انواع دیس ریتمی های قلبی، توراکوستومی سوزنی در پنوموتراکس فشاری، تعبیه چست تیوب و... برای شبیه سازی آموزش های بالینی دارد.

همچنین دستگاه الکتروشوک Zoll، ویدئو لارنگوسکوپ، پالس اکسیمتر، ونتیلاتور پرتابل، کیف اورژانس، الکتروپد چندمنظوره، انواع وسایل اداره راه هوایی شامل انواع ایروی دهانی- حلقی و بینی- حلقی، انواع ETT و LMA ،Combi Tube، وسایل محافظت شخصی، تخت معاینه، چهارپایه، کپسول اکسیژن، آمبوبگ بزرگسال و اطفال، انواع کولار گردنی و آتل، لانگ بگ بورد با متعلقات، گلوکومتر، پایه سرم ، انواع نخ های بخیه، دیسپنسرهای محلول های الکلی هندراب، سوزن های تزریق داخل استخوانی و... از جمله تجهیزات پزشکی و آموزشی این مرکز می باشند.

 

فرایند برگزاری کارگاه های عملی مرکز:

این مرکز ضمن اعلام تقویم آموزشی خود در ابتدای هر سال که بر اساس آموزش های مدون اجباری سالیانه جهت دستیاران و دانشجویان پزشکی         می باشد و برگزاری کلیه دوره های مصوب معاونت امور دانشگاهی، بر اساس درخواست و هماهنگی اولیه نماینده گروه های آموزشی، نماینده فراگیران و یا سوپروایزرین آموزشی واحد پرستاری با مسئول مرکز مهارت های بالینی مجتمع از طریق مراجعه حضوری و یا تماس با داخلی 2842 و در ادامه ارسال نامه درخواست برگزاری کارگاه و معرفی فراگیران از طریق اتوماسیون اداری به معاون امور دانشگاهی مجتمع اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در سطح مجتمع می نماید.

اهداف آموزشی و مهارت های کار عملی کارگاه های عملی احیاء قلبی- ریوی پایه و پیشرفته :

اهداف آموزشی

عنوان ايستگاه­ها و مهارت های کار عملی

مهارتهای احيا - سطح 1

تشخيص صحيح ايست قلبی و تنفسی

برقراری گردش خون (C)

باز کردن راه هوایی (A)

انجام تهويه تنفسی (B)

اعمال شوک الکتريکی با استفاده از دستگاه AED یا مد AED دستگاه الکتروشوک ( D)

برطرف كردن انسداد راه هوايي (FBAO)

تشخيص ايست قلبی - تنفسی

ارزیابی پاسخگویی

بررسی تنقس

بررسی نبض کاروتید

فشردن قفسه سينه

CPR با کیفیت بالا

باز کردن راه هوایی

مانور سر عقب- چانه بالا

مانور Jaw Thrust

تهويه تنفسی پايه

تهويه دهان به شيلد صورت

تهويه دهان به ماسک جیبی

تهويه با BVM

استفاده از دستگاه AED

اتصال درست پدهای چند منظوره

بكارگيري مناسب دستگاه

برطرف كردن انسداد راه هوايي (FBAO)

مانورهای برطرف كردن انسداد راه هوايي

پروتکل استاندارد احياء پايه

احياء پايه - تک نفره

احياء پايه – دو یا چند نفره

مهارتهای احيا -  سطح 2

اداره راه هوایی با استفاده از تجهيزات پایه و پيشرفته (Airway Management)

تهويه و اکسيژناسيون با استفاده از وسايل پايه

گرفتن صحیح و تفسیر نوار قلب

کار با مانيتورهای قلبی و تشخيص درست دیس ریتمی شایع

اعمال شوک الکتریکی  موثر

کارگذاری، تنظيم و نگهداری پيس ميکرهای خارجی

تجويز دارو در طول احيا با استفاده از مسيرهای وريدی، داخل تراشه و داخل استخوانی، محاسبه و تجويز دوز مناسب داروها، آشنائی با عوارض داروئی و پيشگيری مناسب از آنها

شناسائی و درمان اوليه علل رايج ايست قلبی- تنفسی (سندرم حاد کرونر، سکته مغزی، تروما، شوک آنافیلاکسی)

باز نگه داشتن راه هوایی

Basic Airway(OPA,NPA)

Suctioning

ETT

LMA

LT

Combi tube

تهويه و اکسيژناسيون

از طريق  BVM

اعمال شوک الکتریکی

آسنکرونيزه(دفیبریلاسیون)

سنکرونيزه (کاردیوورژن)

پيس ميکر موقت

پيس ميکر خارجی

پيس ميکر موقت داخلی

تفسیر نوار قلب

تشخيص دیس ريتمی های شایع

 

نحوه گرفتن نوار قلب

تفسیر سیستماتیک نوار قلب

مانيتورینگ بیمار

تاکيکاردی

برادی کاردی

آسيستول / فيبريلاسيون بطنی و...

بکارگیری داروهای ترالی اورژانس

Routes of Usage

اندیکاسیون

دوزاژ

ملاحظات خاص

سندرم حاد کرونر( ACS)

آشنایی با الگوریتم برخورد بالینی

Stroke

آشنایی با الگوریتم برخورد بالینی

شوک آنافیلاکسی

آشنایی با الگوریتم برخورد بالینی

تروما

ارزیابی ABCDE

محدودسازی حرکات ستون مهره ها

کنترل خونریزی

توراکوستومی سوزنی

بیجرکت سازی لگن و اندام ها

مهارتهای احيا -  سطح 3

انجام کریکوتیروتومی

اکسيژناسيون و تهويه مکانيکی

پالس اکسیمتری و کاپنوگرافی

تعبیه Chest Tube

دسترسی داخل استخوانی(IO)

اجرای پروتکل های درمانی آريتمی

تشخيص افتراقی(5H,5T)

مراقبت های پس از ایست قلبی

اجراء احياء اثربخش به صورت کار تيمی

مدیریت و نظارت بر عملیات احیاء

پر کردن فرم گزارش عملیات احیاء

پروتکل احياء پايه

در وجود راه هوائی پيشرفته

کریکوتیروتومی

سوزنی

جراحی

تهويه و اکسيژناسيون

با استفاده از انواع ونتيلاتور

ATV

ونتیلاتور ICU

پالس اکسیمتری و کاپنوگرافی

 

پروتکل های درمانی انواع ریتم­های قلبی

PEA

آسيستول

برادیکاردی

VT/VF

تاکيکاردی پايدار

تاکيکاردی ناپايدار

تشخيص افتراقی و درمان اولیه

5H,5T

مراقبت های پس از ایست قلبی

Post Cardiac Arrest Care

کار تیمی

نظارت بر عملیات احیاء

Taem Work

CPR Supervision

پر کردن فرم گزارش عملیات احیاء

فرم های وزارت بهداشت

 

 

 جهت ارتباط با این مرکز شما میتوانید با شماره تلفن داخلی 2842 تماس حاصل نمایید


کتابخانه های مجتمع

رییس کتابخانه: آقای محمودرضا فرشچیان

تحصیلات: فوق لیسانس شیمی

 

کتابخانه مرکزی:

این کتابخانه در سال 1340 در ساختمان امام ایجاد ، در سال 1345گسترش  و از سال 1354 بصورت جامع و دانشگاهی به جنب ساختمان ولیعصر عج انتقال یافت و به دنبال ساخت ساختمان مهدی کلینیک و انتقال بخش اورژانس به مکان جدید، کتابخانه از اسفند ماه سال 1390 به مکان جدید خود واقع در ضلع جنوبی غذاخوری، روبروی تالار امام و جنب ساختمان پیوند اعضاء انتقال یافته است.

ساعت کارکتابخانه مرکزی مجتمع روزهای عادی از ساعت 8 صبح لغایت 24، روزهای پنجشنبه ازساعت 8 تا 22 و جمعه ها از ساعت 8 تا 14 می باشد (کتابخانه تابع تعطیلات رسمی کشور است)

مخزن: مخزن کتابخانه به صورت بسته اداره میشود و مراجعین می توانند با ارائه کارت عضویت معتبر به مدت دو هفته و در صورت نیاز و امکان تا یک ماه کتاب به امانت بگیرند. منابع موجود در کتابخانه مشتمل بر 1353 عنوان کتاب فارسی پزشکی، 2694 عنوان کتاب لاتین پزشکی،1820جلد پایان نامه می باشد.

سالن مطالعه: قراءتخانه با 64 صندلی فعال و با نور و تهویه مناسب و خدمات وای فای محیطی مناسب برای مراجعین ارجمند می باشد. نظارت به کنترل ورود وخروج اعضا و میهمانان نیز به عهده همکاران بخش امانت می باشد.

سایت رایانه: کتابخانه مجهز به یک سایت رایانه با 8 کامپیوتر فعال می باشد که در این بخش علاوه بر خدمات الکترونیکی به مراجعین علاقمند شیوه های نوین استفاده ازموتورهای جستجو و پایگاههای اینترنی آموزش داده می شود.

کتابخانه مجهز به نرم افزار تخصصی و پیش رفته کتابداری آذرسا به آدرس اینترنتی http://194.225.222.172 میباشد که توسط شرکت پارس آذرخش به روز رسانی می شود. در این نرم افزار تحت وب کلیه منابع کتابخانه های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران قابل رویت می باشد.

واحد سفارشات: این واحد غنی سازی و تامین منابع علمی جدید برای کتابخانه را عهده دار است، بدین صورت که معمولا در فصل نمایشگاه کتاب با نظر سنجی رسمی از اساتید و دستیاران مجتمع و همچنین نیاز سنجی مخزن کتابخانه توسط مسئول سفارش، اقدام به درخواست اولیه، تامین بودجه و خرید می شود.

در بخش اهدای کتاب، در صورتی که کتابی به کتابخانه هدیه شود، پس از بررسی و تامین نیاز بخش مخزن، با اطلاع اهدا کننده کتابها درقفسه های ویژه ای در معرض نمایش و اختیار مراجعین قرار داده می شود.

با توجه به حساسیت منابع در کتابخانه های پزشکی و لزوم روزآمد بودن کتابها، هر دو سال یکبار کتب قدیمی طبق فرایند "وجین" کارشناسی شده و از قفسه خارج میشود تا تشریفات اداری لازم جهت امحاء و یا اهدا طبق ضوابط و مقررات انجام گیرد.

کتابخانه مرکزی مجتمع با داشتن یکی از کامل ترین، گسترده ترین و به روزترین مجموعه های کتب مرجع پزشکی مفتخر است که سالیان متمادی است که اصلی ترین منبع تامین مراجع طرح سوال برای امتحانات بورد تخصصی، ارتقا و پره اینترنی در سطح دانشگاه و کشور می باشد.

بخش امور اداری: صدور کارت عضویت و تسویه حساب دانشجویی و کارمندی، بررسی مراسلات و انجام مکاتبات اداری و پیگیریهای مربوطه را عهده دار است.

کتابخانه عمومی: این کتابخانه در سال 1386 با مساعدت ریاست وقت مجتمع و بهره گیری از ظرفیتهای موجود تاسیس گردید تا در راستای انجام وظایف فرهنگی کتابخانه با عرضه 1626 کتاب فارسی عمومی در حوزه های دین و عرفان، ادبیات و هنر، تاریخ و مدیریت و ... در خدمت برآوردن گوشه ای از نیازهای فرهنگی اعضای محترم مجتمع باشد.

حفظ پویایی، پرهیز از رکود و روزمرگی و بهبود مستمر کیفیت ارایه خدمات اصلی ترین شعار کتابخانه این است و به همین منظور کارکنان کتابخانه همه ساله در آزمونهای ضمن خدمت مرتبط با حرفه و دوره هایی که از طرف کتابخانه مرکزی برگزار می شود شرکت می کنند. به علاوه هر سال یک تا دو بار از مراجعین بخشهای مختلف کتابخانه توسط پرسشنامه هایی که مخصوص همان نوبت تدوین شده است (با توجه به ویژگیهای زمانی) نظرسنجی می شود.

کتابخانه انستیتوکانسر:

تابخانه تخصصي انستیوکانسر در سال 1336 در طبقه همكف ساختمان انستیتوکانسر ايجاد شد و در سال 1349 با زيربناي 100 متر مربع به طبقه فوقاني انتقال یافت. اين كتابخانه هم اكنون داراي 42 صندلي مطالعه، بوده و در حال حاضر بخش قرائتخانه ای این کتابخانه بصورت 24 ساعته ارائه خدمات می نماید.

شرایط عضویت در کتابخه ها:

کلیه اساتید و کارکنان مستقر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی و نیز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در حال گذراندن دوره های بالینی در بیمارستان هستند ، اینترن و دستیاران مقیم یا میهمان بیمارستان می توانند در طی دوره آموزشی خود به عضویت کتابخانه درآیند و کتب غیر مرجع را به امانت بگیرند.

سایر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران تنها می توانند از قرائتخانه استفاده کنند.

مدارک لازم برای عضویت:

1-      پرسنل و اساتید، کپی حکم و یک قطعه عکس

2-      دانشجویان معرفی نامه از آموزش بیمارستان  و یا بخشی که در آن طرح خود را می گذرانند به علاوه یک قطعه عکس.

یادآور می شود کهه معرفی نامه های بدون درج تاریخ پایان دوره، فاقد اعتبار است.

جهت ارتباط کتابخانه شما میتوانید با شماره تلفن داخلی 2317 تماس حاصل نمایید

 

 

تالارهای و کلاس های مجتمع

تالار شهيد (تالار میر)

مسئول تالار: خانم فاطمه گودرزی

سمت: کارشناس مسئول سمعی بصری

« تالار شهيد» يا همان « تالار ميرسابق»، قديمي‌ترين تالار مجتمع بوده که تقريباً از همان ابتداي راه‌اندازي بيمارستان در سال 1325 فعال مي‌باشد. اين تالار همواره يادآور اساتيد بزرگي همچون دکتر مير، دکتر عزيزي، دکتر قريب و ساير اساتيد که دراين محل تدريس مي‌نمودند، مي‌باشد. در گذشته بيشتر کنفرانس‌ها و سمينارها در اين محل انجام مي‌شد. اين تالار داراي 224 مترمربع زيربنا و150 نفر ظرفيت مي‌باشد. در سال 1340 به پاس قدرداني از زحمات دکتر يوسف مير اين تالار به نام ايشان نامگذاري شد ولي پس از پيروزي انقلاب اسلامي به نام « تالار شهيد» تغيير کرد.

 هم اکنون تالار شهيد با حفظ اصالت قديمي خود به تمامي امکانات و تجهيزات پيشرفته سمعي- بصري مجهز است و گزارش‌هاي صبحگاهي گروه داخلي، گراندراند بيمارستان، کنفرانس انجمن ريه و برخي از کلاسهاي دانشجويان در آن برگزار مي‌شود.

 

تالار دکتر کابلي

اين تالار جنب ساختمان مرکز پزشکي هسته‌اي بوده و در سال 1381 با مساحت 150 مترمربع و ظرفيت 120 نفر به بهره برداري رسيد. هم اکنون کلاس درس فيزيوپاتولوژي دانشجويان پزشكي (مباني طب داخلي) در آن برگزار مي‌شود

 

تالار شهيد ميرزائي

اين تالار در طبقه فوقاني انستيتوکانسر قرار دارد و داراي 98 متر زيربنا و 80 نفر ظرفيت مي‌باشد.کار بازسازي آن در حال انجام است. در اين تالار کنفرانس‌هاي هفتگي سرطان ، تومور بورد و ژورنال کلاب گروه جراحی برگزار مي‌شود.

 

تالار تصويربرداري

اين تالار در طبقه فوقاني مرکز تصويربرداري قرار دارد و همزمان با افتتاح مرکز در سال 1374 مورد بهره برداري قرار گرفت و داراي 175 مترمربع زيربنا و 200 نفر ظرفيت مي‌باشد. از اين تالار بيشتر استفاده‌هاي عمومي از قبيل برگزاري مراسم، کلاس‌هاي راديولوژي و نيز همايش‌هاي گروه‌هاي آموزشي مي‌گردد.

 

کلاس آموزشی بخش ها:

گذشته از آن در بیشتر بخش ها کلاس درس اختصاصی برای برنامه های آموزشی هر بخش با ظرفیت 30 تا 40 صندلی اختصاص یافته است.

 

مرکز آزمون الکترونیک:

این مرکز بر اساس تصمیم شورای آموزشی مجتمع مبنی بر الکترونیک کردن برگزاری آزمونهای، با ظرفیت 50 کامپیوتر برای برگزاری آزمونهای درون بخشی در سال 1393 راه اندازی گردید. بخش ها و گروههای آموزشی با تعیین وقت و تکمیل فرم درخواست، از این امکانات استفاده می نمایند.

 از خصوصیات برگزاری آزمونها به روش الکترونیک، امنیت، سهولت در برگزاری ، تسریع در اعلام نتاج، افزودن فیلم، عکس، سنجش ضریب سختی، ضریب تمایز سئوالات، آنالیز آماری، خودآزمایی و صرفه جویی در منابع و امکانات می باشد

نرم افزار این مرکز اختصاصی بوده و با مشورت گروههای آموزشی طراحی گردیده است.

این مرکز علاوه بر ارائه خدمات به گروه پزشکی، در زمینه برگزاری آزمونهای کروههای کارمندی و دفتر پرستاری نیز مشارکت دارد.

 

اتاق جستجوی الکترونیک

این مکان که دارای خط پرسرعت اینترنت می باشد  با 18 کامپیوتر همه روزه از ساعت 7 لغایت 15 به اعضای هیئت علمی و دستیاران خدمات ارائه می نماید. گذشته از آن امکان پرینت مقالات برای کاربران در این مکان مهیا گردیده است. از این مکان بعنوان برگزاری کارگاههای پژوهشی نیز استفاده می شود.

 

 پاویون های مجتمع:

پاویون مرکزی:

ساختماني پاویون مرکزی در سال 1352 بنا نهاده شده و داراي مساحت تقريبي 3600 متر مربع بوده و از دو بال شرقي و غربي كه هر يك از بالها از سه طبقه تشكيل يافته اند مي باشد. سه  طبقه بال شرقي مخصوص دستياران و کارورزان خانم و سه طبقه بال غربي مخصوص اساتید، دستياران و کارورزان آقا مي باشد. این پاویون در مجموع دارای 107 اتاق مي باشد. در این پاویون به 800 نفر از اساتید ، کارورزان و دستياران تخصصي و فوق تخصصي امکانات رفاهی ارائه میگردد. وسایل گرمايشي و سرمايشي پاويون شوفاژ و كولر مي باشد و در تمامي طبقات سرويس هاي بهداشتي موجود بوده و اتاقها نيز مجهز به حمام مي باشند.

 

مسئول فراگیران آقا : خانم نرگس بختیاری

مسئول فراگیران خانم: خانم معصومه خلج

 

خدمات رفاهی كه در اين قسمت به فراگیران و اعضای هیئت علمی ارائه می گرديد عبارتند از:

ارائه سرویس جهت انجام کشیک اعضای هیئت علمی و فراگیران

امکانات پرینت و خدمات کپی: دو دستگاه پرینتر و همچنین خدمات تکثیر جهت کپی مقالات با قیمت مصوب و سهمیه مشخص مهیا می باشد.

قرائتخانه: قرائتخانه با ظرفیت 64 نفر طبق آیین نامه مصوب شورای آموزشی مجتمع جهت استفاده فراگیران موجود می باشد.

امکانات سرو غذا: سرویس تغذیه ای در چهار غذاخوري مجزا جهت آقايان و خانم ها ارائه می گردد. ساعت صرف صبحانه از ساعت 6 تا 8:30 صبح، نهار از ساعت 12 لغايت 14 و شام نيز از ساعت 8 تا 9شب مي باشد.

نمازخانه: در طبقات سوم شرقي و اول غربي به طور مجزا جهت خانم ها و آقايان موجود مي باشد.

سالن ورزشي : دارای 150 متر زيربنا بوده و داراي امكانات بدنسازي ، Tread Mill ، پينگ پنگ ، كيسه بكس ، بارفيكس ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، اسکی فضایی ، قایق رانی ، استپر ، فيله كمر ، دستگاه نشانه روي ، طناب و باسکول مي باشد . روزهاي شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه از بطور بسیت و چهار ساعته مخصوص دستياران خانم و بقيه روزها مخصوص دستياران آقا مي باشد.

اتاق كامپيوتر و اينترنت : هفت دستگاه كامپيوتر جهت استفاده فراگیران در طبقات اول و دوم با امکان اتصال به اينترنت پر سرعت به صورت 24 ساعته مهيا مي باشد . همچنین تمامی اتاقها و فضاهای ساختمان جهت استفاده از کامپیوترهای شخصی ، مجهز به 6 دستگاه آنتن  wireless جهت استفاده از تببلت، گوشی و رایانه های شخصی می باشد.

اتاق میکروسکوپ: جهت استفاده دستیاران برخی گروهها برای دیدن لام های آزمایشگاهی.

کمد جهت قراردادن وسایل شخصی:

 

دریافت و تحویل روپوش فراگیران و هیئت علمی جهت شستشو

بوفه پاويون : یک بوفه اختصاصی همه روزه از ساعت 8 صبح لغايت 9 شب جهت استفاده فراگیران مهیا گردیده است.

 

پاویون اورژانس:

یک پاویون نیز با 14 اتاق در طبق همکف بیمارستان ولیعصر عج وجود دارد که بمنظور دسترسی سریعتر دستیاران و کارورزان به بیماران در اورژانس، در مجاورت اورژانس راه اندازی گردیده است. دستیارانی که کشیک اورژانس دارند، در این پاویون کشیک خود را انجام می دهند.

 

رختکنی دانشجویان: 

یک رختکن نیز با امکانات کمد به تفکیک آقا و خانم در طبقه همکف بیمارستان امام قرار دارد که مخصوص کارآموزان و دانشجویان غیر پزشکی دانشکده ها می باشد.ساعت کار رختکن از 7 لغایت 17 می باشد.

  تهران، انتهای بلوار کشاورز خیابان دکتر قریب؛ مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره) کد پستی: 1419733141

   Imamhospital@tums.ac.ir

     61190  -  021